Tuesday, October 21, 2008

DATO'SERI IDRIS B JUSOH- MANTAN MENTERI BESAR TGANU 2004 - MAC 2008

Mengambil kesempatan ini mengucap "Selamat Bertanding" kepada YB Dato'Seri Idris B Jusoh untuk mengekalkan jawatan Ahli Majlis Tertinggi UMNO. Semoga beliau berjaya.2004 merupakan era perubahan kepada yang drastik kepada Terengganu.Banyak sumbangan idea, matlamat, visi dan juga misi untuk membawa Terengganu kepada Dunia. Akan tetapi, 2008 beliau akur dengan kehendak pihak istana agar beliau diganti dengan orang yang baru. Sesungguh Allah swt maha mengetahui dan maha mencipta.

Akan tetapi dibawah pentadbiran beliau, banyak prasana pembangunan yang dibangunkan. Tidak dapat dinafikan bahawa, nama Terengganu terus melonjak dibibir mulut setiap warga Terengganu malah pelancongan dari dalam dan luar negara.Tahniah YB Dato'Seri. Semoga niat ikhlas yang ingin melihat kejayaan Terengganu akan sentiasa diberkati.

Kepimpinan YB Dato'Seri memang terserlah. Tidak dapat dinafikan, dalam politik ada masa kita berada di atas dan atas masa kita berada di bawah.Perlu diingat, bilamana kita berada di atas, kita harus bersyukur oleh kerana jawatan tersebut tidak menjanjikan untuk kita buat selama-lamanya. Apabila sampai masa, kita perlu akur dengan kehendak akar umbi.Berhati-hati dengan mainan dunia ini. Silap langkah kita akan merana selama-lamanya.

No comments: